Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine javnega zavoda Turizem Kranjska Gora
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine javnega zavoda Turizem Kranjska Gora so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Spletna trgovina omogoča nakupe tako fizičnim kot tudi pravnim osebam. Pravna osebe morajo ob naročilu napisati opombo, da želijo račun na podjetje.
S spletno trgovino TIC Kranjska Gora (v nadaljevanju: trgovina) upravlja javni zavod Turizem Kranjska Gora, Kolodvorska ulica 1 C, 4280 Kranjska Gora, matična številka: 1201727000, ID za DDV: SI 66559286, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: prodajalec).
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za tudi za daljši čas motile uporabo spletne trgovine.
1. Registracija in postopek nakupa
Za izvedbo nakupa v spletni trgovini ni potrebna registracija uporabnika, je pa obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.
Nakup se prične z izbiro ponujenih izdelkov tako, da jih dodate v košarico z gumbom “Dodaj v košarico”. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z gumbom “Nadaljuj na blagajno”. V tej fazi naročilo lahko prekinete tako, da zaprete okno brskalnika. V kolikor nadaljujete s postopkom nakupa, je v nadaljevanju potrebno vnesti podatke plačnika, pri čemer je možno z dodatnim gumbom izbrati pošiljanje na drug naslov. Sledi še obvezen vnos podatkov plačilne kartice, nato pa nadaljujete z gumbom »Kupite sedaj«.
Po opravljenem naročilu in plačilu boste po elektronski pošti prejeli tudi obvestilo. Dokler ne dobite potrdila o uspešnem plačilu, nakup ne gre v izvedbo.
2. Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 9,5 % ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od izdelka ali storitve.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu bo ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
3. Način plačila, potrditev plačila in račun
Plačilo je možno opraviti zgolj s plačilno kartico preko platforme Stripe, ki poskrbi za varno transakcijo. Naročilo je uspešno oddano po opravljenem plačilu in v trenutku, ko prejmete e-pošto iz naslova info@kranjska-gora.eu z oznako »Potrdilo o uspešno zaključenem naročilu«. Originalni račun bo v fizični obliki priložen k izdelku ob njegovi vročitvi.
Ponudnik skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
4. Dostava in stroški dostave
Vse izdelke, naročene v spletni trgovini prodajalca dostavlja kot priporočeno pošiljko Pošta Slovenije. Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča na ozemlju Republike Slovenije in tudi v drugih državah, pri čemer je strošek dostave odvisen od izbrane države. Ko kupec vpiše naslov za dostavo naročenih izdelkov, se strošek dostave v spletni trgovini samodejno preračuna glede na izbrano državo. Naročila, oddana ob delovnikih do 16. ure, oziroma v petek do 14. ure, bodo obdelana in oddana na pošto v roku 5 delovnih dni.
Osebni prevzem izdelkov ni mogoč, so pa vsi izdelki iz spletne trgovine na voljo za nakup tudi v fizični trgovini TIC Kranjska Gora, na naslovu Kolodvorska ulica 1 C, 4280 Kranjska Gora.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup blaga, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam, blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (živila), zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (kozmetični izdelki ipd.) ter za nakup zapečatenih avdio- ali videoposnetkov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat, pogodbe o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni, ter v drugih primerih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Odstop od pogodbe kupec pošlje na sedež prodajalca na naslov Turizem Kranjska Gora, Kolodvorska ulica 1 C, 4280 Kranjska Gora, s pripisom Spletna prodaja ali ga osebno odda v prostorih TIC Kranjska Gora ali po elektronski pošti na naslov info@kranjska-gora.eu.
V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na TIC Kranjska Gora.
Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil.
5. Reklamacije
Reklamacije bodo upoštevane, v kolikor ponudnik ni spoštoval dogovora pri naročilu (ni dostavil naročenega izdelka ali pa je le tega dostavil poškodovanega). Ponudnik se zavezuje, da bo navedene napake odpravil v najkrajšem možnem času.
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelki bodo skrbno zapakirani v primerno embalažo za dostavo, da bi do kupca prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 3 delovnih dni po prevzemu obvestiti prodajalca na elektronski naslov info@kranjska-gora.eu in priložiti izpolnjen obrazec za reklamacijo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Napačno poslano blago
Kupec mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 delovnih dneh po prevzemu o napaki obvestiti prodajalca na elektronski naslov info@kranjska-gora.eu in priložiti izpolnjen obrazec za reklamacijo. Na podlagi ustreznega obvestila prodajalec kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago izroči pismonoši in mu predloži natisnjen in izpolnjen reklamacijski obrazec.
Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in prodajalca na elektronski naslov info@kranjska-gora.eu in priložiti izpolnjen obrazec za reklamacijo. Na podlagi ustreznega obvestila prodajalec kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
Reklamacija zaradi stvarnih oziroma prikritih napak je mogoča kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila;
ima blago stvarno napako.
Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronskega naslova info@kranjska-gora.eu in izpolniti obrazec za reklamacijo, v katerem poda natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo prodajalec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodil zahtevku kupca. Če o napaki obstaja spor, prodajalec v enakem roku kupcu poda pisen odgovor. Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Izdelek z napako kupec skupaj z obrazcem za reklamacijo vrne na naslov prodajalca. Če je mogoče, bo prodajalec izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika;
če ni priloženega računa;
če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži;
če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.
6. Varnost
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
7. Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posamezen IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno razkritje vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste razkrili, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-2.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, kontaktni podatki) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih in ostalo potrebno komunikacijo.
8. Odveza odgovornosti
Javni zavod Turizem Kranjska Gora ne odgovarja za uporabo spletne trgovine javnega zavoda Turizem Kranjska Gora in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
9. Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last javnega zavoda Turizem Kranjska Gora, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last javnega zavoda Turizem Kranjska Gora ter njegovih pogodbenih partnerjev in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja javnega zavoda Turizem Kranjska Gora.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
10. Pritožbe in spori
Morebitni spori se poskušajo rešiti sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču po sedežu tožene stranke.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info@kranjska-gora.eu ali na poštni naslov Turizem Kranjska Gora, Kolodvorska ulica 1 C, 4280 Kranjska Gora.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
11. Upravljavec spletne trgovine
Podatki o upravljavcu spletne trgovine:
Javni zavod Turizem Kranjska Gora, Kolodvorska ulica 1 C, 4280 Kranjska Gora
matična številka: 1201727000
ID za DDV: SI 66559286
telefon: +386 4 580 94 43
e-pošta: info@kranjska-gora.eu
Sestavni del:
– obrazec za reklamacijo