Teritorialne kolektivne blagovne znamke, vzpostavljene po modelu Izvorno slovensko, so več kot le del slovenskega podeželja in gastronomije. Predstavljajo pripoved o skupnosti, trajnosti in pristnosti, ki odseva duh naše dežele. Prispevajo k ohranjanju slovenske kulture, spodbujajo lokalni razvoj in krepijo vezi med preteklostjo in sedanjostjo.
Kolektivna blagovna znamka Kranjska Gora Vrhunsko je del te mreže in že več let s povezovanjem lokalnih ponudnikov z namenom ustvarjanja edinstvenih, kakovostnih in trajnostnih turističnih izkušenj, pišemo uspešno zgodbo in iz leta v leto napredujemo skozi nivoje.
Tako smo v letošnjem letu na destinaciji gostili ocenjevalno komisijo, ki je ocenjevala jedi in pijače postrežene na gostinski način, nastanitve, vodena doživetja in prireditve.


13 certificiranim ponudnikom se je po uspešnih ocenjevalnih dneh pridružilo še 10 novih. V družini kolektivne blagovne znamke Kranjska Gora Vrhunsko je tako po novem 55 vrhunskih pridelkov, izdelkov, storitev in doživetij. Da dosežemo vrh pa bo potrebno še nekaj skupnih prizadevanj in upamo, da se bo z naslednjim letom v našo družino pridružilo še več novih ponudnikov s svojo ponudbo, ki odseva vrhunsko kakovost in avtentične zgodbe naših krajev!
Vsem prejemnikom certifikata Kranjska Gora Vrhunsko iskreno čestitamo!
