Mreža teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk po modelu Izvorno slovensko je avgusta 2024, v sodelovanju s člani akademije Izvorno slovensko, izdala skupno predstavitveno brošuro. V njej je na preprost način pojasnjeno in prikazano delovanje modela Izvorno slovensko in posameznih teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk ter vodenih doživetij, ki vključujejo certificirano ponudbo vključenih destinacij.
Na 68 straneh se vrstijo naslednja poglavja:
- Kaj so teritorialne kolektivne blagovne znamke?
- Mreža teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk
- Kaj je model Izvorno slovensko?
- Kako deluje sistem certificiranja in kakšen je njegov pomen?
- Poslovnik za pridobitev pravice do uporabe certifikata znamke
- Sistem usposabljanja, svetovanja in ocenjevanja ponudbe
- Kako poteka ocenjevanje?
- Predstavitev Akademije Izvorno slovensko
- Merila za ocenjevanje
- Pomen oblikovanja vizualne podobe certificiranih izdelkov ter storitev
- Kaj pridobi ponudnik z vključitvijo v Mrežo teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk?
- TKBZ povezane v Mrežo Izvorno slovensko
- Študijske ture po območjih TKBZ
Mreža Izvorno slovensko povezuje 14 destinacij z znamko vzpostavljeno po modelu Izvorno slovensko.
Spremna beseda dr. Tanje Lešnik Štuhec, delovne predsednice Akademije Izvorno slovensko, ob izidu publikacije:
“Mreža Izvorno slovensko združuje 14 teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po Modelu Izvorno slovensko. Člani Akademije Izvorno slovensko, lastniki in koordinatorji znamk v Mreži, smo izjemno ponosni, da že tretje leto uspešno povezano in s skupnimi aktivnostmi, komuniciramo odlično lokalno/regionalno ponudbo certificiranih pridelkov, izdelkov, storitev in vodenih doživetij z lokalno dodano vrednostjo, kar nadgrajujejo ambasadorji znamk, glasniki kreativnosti in inovativnosti v stroki. Katalog in spletna stran Izvorno slovensko predstavljata okno v svet tudi tistim ponudnikom in znamkam, ki se doslej še niso umestili na turistični zemljevid Slovenske zelene kreativne ponudbe. Certificirana vodena doživetja vabijo ne le strokovno javnost k študijskim turam, temveč tudi zahtevne popotnike k spoznavanju in vključevanju v kreativna doživetja, ki puščajo nepozabne spomine in gradijo osebnostno rast. Ključno je, da je z nakupom certificirane ponudbe omogočeno ponudnikom ostati v stroki in pomembno graditi ponudbo slovenskega podeželja, ki je iz dneva v dan bolj privlačno in organizirano. Vsemu temu bo lahko zainteresirana javnost prisluhnila tudi na sejmu AGRA v Gornji Radgoni, 27. avgusta 2024. Vabljeni k prebiranju kataloga, spletne strani in druženju na AGRI.”
Publikacija je na voljo v digitalni obliki in tiskani obliki.