Obuditev projekta kolektivna blagovna znamka Kranjska Gora Vrhunsko

Cilj projekta je povezati lokalne ponudnike v celovito blagovno znamko Kranjske Gore, razvoj promocijsko/prodajnih centrov za večjo prepoznavnost domačih izdelkov in oblikovanje novih distribucijskih kanalov za trženje produktov. Namen je celovito uskladiti kakovost gastronomske in z njo povezane ponudbe v destinaciji Kranjska Gora.

Projekt vodi Zavod za turizem Kranjska Gora v sodelovanju s podizvajalci. Vzpostavljen sistem kolektivne blagovne znamke sledi modelu Izvorno slovensko, ki ga razvija podjetje ProVITAL d.o.o. pod taktirko strokovnjakinje dr. Tanje Lešnik Štuhec.

Kranjska Gora se tako pridružuje 10 kolektivnim znamkam v Sloveniji: Bohinjsko, Okusi Rogle, Dobrote Dolenjske, Srce Slovenije, Idrija Izbrano, Jeruzalem Slovenija, Bled Local selection, Okusiti Laško, Sevnica Premium, Maribor – Naše najboljše.

Z modelom razvoja lokalnega okolja bo projekt vplival na rast kakovosti celovite ponudbe, povezovanje ponudnikov, razvoj novih in povezanih izdelkov in storitev ter udejanjanje poslovnih idej.

Cilji certificiranja so: 

  • gradnja registra ponudnikov z zagotovljeno obljubljeno lokalno dodano vrednostjo – kakovostjo in izvorom živil ter gradiv iz območja destinacije Kranjska Gora z okolico,
  • usklajena rast celovite kakovosti ponudbe v destinaciji,
  • kratke lokalne oskrbne verige z najvišjo možno samooskrbo,
  • usklajena promocija lokalnih ponudnikov, logistika in prodaja ponudbe destinacije Zgornjesavske doline kot celote
  • Proces vzpostavitve sistema Kolektivne blagovne znamke (KBZ)
  • Proces gradnje kakovosti lokalne ponudbe od spodaj navzgor traja vsaj pet let in ob koncu tega obdobja ponuja osnovo za kakovostno bivanje v destinaciji, tako domačinov kot obiskovalcev.

Certifikat predstavlja oznako lokalnega geografskega izvora in visoko kakovost izdelkov in storitev.

V prvi razvojni fazi projekt spodbuja ponudnike k povezovanju v Mrežo ponudnikov in ponudbe ter k sodelovanju v verigah:

  • rokodelcev – rokodelskih izdelkov ter izdelkov unikatnega in industrijskega oblikovanja,
  • pri- in predelovalcev živil – pridelkov in živilskih izdelkov ter
  • gostincev – jedi in pijač postreženih na gostinski način.

 

Organiziranih bo 8 delavnic za ponudnike, ki bodo vključevala tudi strokovna svetovanja, prav tako bodo organizirana strokovna ocenjevanja izdelkov na vseh treh ravnih in skladno tem tudi javno podeljevanje certifikatov. V tem in prihodnjem letu bo sodelovanje ponudnikov v projektu sofinancirano preko občine Kranjska Gora (delavnice, individualna svetovanja, kakovostne fotografije, oblikovanje, …).

Za prenos znanja, svetovanje ponudnikom in evalvacijo njihove ponudbe, bo poskrbela strokovna skupina za ocenjevanje, ki jo sestavljajo dr. Janez Bogataj, dr. Tanja Lešnik Štuhec, dr. Jana Vilman, mag. Marlena Skvarča, Mojca Polak, Franci Jezeršek ter skupina partnerjev, ki sestavljajo Delovno skupino za KBZ ter predstavniki ponudnikov vseh treh omenjenih verig.

Projekt KBZ Kranjska Gora je projekt z neomejenim rokom trajanja, ki zahteva sodelovanje in povezovanje med vsemi deležniki in odprt za nove ideje.

Druge novice

Novice

Oglejte si še druge novice.

Vse novice
Predvideno odprtje smučišča

Predvideno odprtje smučišča

Kristalni Triglav občini Kranjska Gora

Kristalni Triglav občini Kranjska Gora

Kranjska Gora osvojila Kristalni Triglav.

Zimski delovni čas muzejev v Zgornjesavski dolini

Zimski delovni čas muzejev v Zgornjesavski dolini

Sprememba delovnega časa muzejev v Zgornjesavski dolini.

Vzpodbudni rezultati ankete obiskovalcev destinacije

Vzpodbudni rezultati ankete obiskovalcev destinacije

Smernice za obiskovalce

Smernice za obiskovalce

Na obisk v Triglavski narodni park z občutkom.

Sto let Erjavčeve koče v slovenskih rokah

Sto let Erjavčeve koče v slovenskih rokah

Stoletni jubilej Erjavčeve koče na Vršiču v slovenskih rokah.

Anketa Green Slovenia

Anketa Green Slovenia

Destinacija Kranjska Gora je ponosna prejemnica Slovenia Green Zlatega znaka. Za presojo o nadaljnjem imetju znaka potrebujemo vaše odgovore.

Predprodaja smučarskih vozovnic za sezono 2022-23

Predprodaja smučarskih vozovnic za sezono 2022-23

Začetek predprodaje 1.oktobra 2022.

Javni razpis za sofinanciranje vlaganj v nastanitveno turistično ponudbo za dvig dodane vrednosti turizma

Javni razpis za sofinanciranje vlaganj v nastanitveno turistično ponudbo za dvig dodane vrednosti turizma

Adventni čas v Kranjski Gori

Adventni čas v Kranjski Gori

Bliža se najlepši čas v letu. Čas za druženje ob toplem ognjišču, čas iskrenih stiskov rok, in iskrivega otroškega veselja v očeh.

Poiščite nastanitev

Nastanitve
Apartmaji
Apartmaji
Hoteli
Hoteli
Gorske koče
Gorske koče
Hostli
Hostli
Kampi
Kampi

Kaj iščeš?

Išči