Javni poziv za oddajo turistične ponudbe promocijo v okviru STO digitalnih kampanj

STO je v februarju objavila javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva. V luči trenutnih razmere prilagoditve trgov oglaševanja je objavljena sprememba javnega poziva. 

Slovenska turistična organizacija (STO) aktivno pripravlja vsebine za izvedbo letošnjih digitalnih kampanj, katerih cilj je dvig prepoznavnosti Slovenije kot butične, zelene in varne destinacije zlasti pri potencialnih gostih višjega dohodkovnega razreda, posledično povečanje števila prihodov in prenočitev domačih ter tujih turistov ter rast prihodkov v turizmu.  

STO v letu 2022 načrtuje izvedbo globalne digitalne kampanje na tujih trgih v predvidoma sledečih državah: Nemčija, Švica, Avstrija, Italija, Madžarska, Češka, Poljska, Slovaška, Združeno kraljestvo, Francija, Španija, Benelux (Belgija, Nizozemska, Luxembourg), Danska, Finska, Švedska, Hrvaška, Srbija, ZDA in Kanada.

Predvideno je tudi nadaljevanje izvajanja vseslovenske komunikacijske kampanje »Moja Slovenija.« na domačem trgu v sodelovanju z gospodarstvom, destinacijami, vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi institucijami z namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma in raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja. Kampanja z enotno kreativo bo potekala na komunikacijskih kanalih STO in vseh partnerjev.

Kje bodo vidne ponudbe sodelujočih ponudnikov?

Portal www.slovenia.info ponuja navdihujoče informacije o slovenski turistični ponudbi. Ponudbe predstavljajo obogatitveno vsebino, ki obiskovalcu spletne strani podajajo konkretne predloge za preživljanje kratkih (vsaj ena nočitev) in daljših počitnic pri ponudnikih turističnih kapacitet in storitev. STO bo paketne ponudbe vključevala:

  • na pristajalno stran kampanje za domači trg
  • na pristajalne strani globalne digitalne kampanje na tujih trgih
  • na različne že obstoječe produktne vsebine na www.slovenia.info.

Podrobnejše informacije o ponudbi in možnost rezervacije se bo vršila preko linkov na spletnih straneh, ki jih bo v ta namen ponudnik vnesel pri ponudbi ob oddaji informacij o ponudbi. STO nima lastnega rezervacijskega sistema, v katerega bi ponudniki lahko vnašali svoje ponudbe.

Kdaj je možna oddaja ponudbe?

Turistične pakete je možno oddati celoten čas od 24. februarja 2022 do 31. oktobra 2022. Po tem datumu turističnih paketov ne bo mogoče več oddati, bodo pa še vedno objavljeni na pristajalnih straneh na Slovenia.info.

Trenutno je pakete mogoče oddati v sledeče kategorije:

  • AKTIVNE POČITNICE,
  • DRUŽINSKE POČITNICE,
  • WELLNESS PONUDBE,
  • KULINARIČNE PONUDBE IN
  • PONUDBE MEST IN KULTURE

NE SPREGLEJTE: Vsak ponudnik lahko v letu 2022 odda do 5 paketov za tuje trge in 5 paketov za domači trg. V kolikor so ti paketi isti za tuje in za domači trg, lahko odda skupno do 5 paketov.

Kako poteka oddaja ponudb?

Vsebine je mogoče oddati preko spletne aplikacije na https://www.slovenia.info/sl/oddajpaket. Oddaja je za ponudnike brezplačna. Ponudnik mora zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. V procesu oddaje posamezne vsebine mora ponudnik ustrezno označiti, ali gre za paketno ponudbo za tuje trge, domači trg ali vse trge. Vsi oddani paketi, namenjeni za tuje trge, bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh digitalne kampanje v 5 tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem in španskem jeziku. Vsi oddani paketi za domači trg bodo pregledani in objavljeni, v kolikor bodo ustrezali vsem pogojem.

Celoten poziv je na voljo v dokumentu spodaj.

Druge novice

Novice

Oglejte si še druge novice.

Vse novice
Kristalni Triglav občini Kranjska Gora

Kristalni Triglav občini Kranjska Gora

Kranjska Gora osvojila Kristalni Triglav.

Zimski delovni čas muzejev v Zgornjesavski dolini

Zimski delovni čas muzejev v Zgornjesavski dolini

Sprememba delovnega časa muzejev v Zgornjesavski dolini.

Vzpodbudni rezultati ankete obiskovalcev destinacije

Vzpodbudni rezultati ankete obiskovalcev destinacije

Smernice za obiskovalce

Smernice za obiskovalce

Na obisk v Triglavski narodni park z občutkom.

Sto let Erjavčeve koče v slovenskih rokah

Sto let Erjavčeve koče v slovenskih rokah

Stoletni jubilej Erjavčeve koče na Vršiču v slovenskih rokah.

Anketa Green Slovenia

Anketa Green Slovenia

Destinacija Kranjska Gora je ponosna prejemnica Slovenia Green Zlatega znaka. Za presojo o nadaljnjem imetju znaka potrebujemo vaše odgovore.

Predprodaja smučarskih vozovnic za sezono 2022-23

Predprodaja smučarskih vozovnic za sezono 2022-23

Začetek predprodaje 1.oktobra 2022.

Javni razpis za sofinanciranje vlaganj v nastanitveno turistično ponudbo za dvig dodane vrednosti turizma

Javni razpis za sofinanciranje vlaganj v nastanitveno turistično ponudbo za dvig dodane vrednosti turizma

Adventni čas v Kranjski Gori

Adventni čas v Kranjski Gori

Bliža se najlepši čas v letu. Čas za druženje ob toplem ognjišču, čas iskrenih stiskov rok, in iskrivega otroškega veselja v očeh.

27. September - svetovni dan turizma

27. September - svetovni dan turizma

Letošnje leto je v ospredju razmislek (rethinking tourism) o tem kako ravnamo s turizmom, kakšen je odnos do te gospodarske panoge.

Poiščite nastanitev

Nastanitve
Apartmaji
Apartmaji
Hoteli
Hoteli
Gorske koče
Gorske koče
Hostli
Hostli
Kampi
Kampi

Kaj iščeš?

Išči