Teritorialne kolektivne blagovne znamke, vzpostavljene po modelu Izvorno slovensko, so več kot le del slovenskega podeželja in gastronomije. Predstavljajo pripoved o skupnosti, trajnosti in pristnosti, ki odseva duh naše dežele. Prispevajo k ohranjanju slovenske kulture, spodbujajo lokalni razvoj in krepijo vezi med preteklostjo in sedanjostjo.
Kolektivna blagovna znamka Kranjska Gora Vrhunsko je del te mreže in že več let s povezovanjem lokalnih ponudnikov z namenom ustvarjanja edinstvenih, kakovostnih in trajnostnih turističnih izkušenj, pišemo uspešno zgodbo in iz leta v leto napredujemo skozi nivoje.
Tako smo na destinaciji v letošnjem letu gostili ocenjevalno komisijo, ki je ocenjevala jedi in pijače postrežene na gostinski način, nastanitve in vodena doživetja. Skupaj je certifikat Kranjska Gora Vrhunsko prejelo deset ponudnikov.
Vabimo vas na slovesno podelitev certifikatov in bazar s predstavitvijo ponudnikov, ki bo potekala v torek, 3.12.2024 v Ljudskem domu v Kranjski Gori.